Виконуємо написання дипломних робіт будь-якої складності з журналістики. Заповніть форму нижче.
Онлайн оцінка
Ціни на написання
У поточних умовах ціна індивідуальна, і залежить від ключових факторів:
- дата здачі;
- складність;
- наявність вимог, методичок.
Під журналістикою розуміють актуалізація світових точок зору, які пов’язані з соціальними категоріями і передбачає факти, оцінки, коментарі, які користуються найвищою популярністю в певний період часу.
Ця наука виконує знаходження і підбір подій, тем, життєвих напрямків, опис їх у вигляді різних тематиці. Все це береться до уваги під час написання підсумкових ВКР на останньому курсі факультету журналістики.
Специфіка робіт з журналістики
Диплом є останньою науковою роботою майбутнього молодого фахівця, коли він повинен показати всі власні знання теорії та практичні здібності. Наша компанія пропонує будь-якому абітурієнту диплом з журналістики на замовлення. Автори, які будуть писати вашу роботу, володіють чималим досвідом в даній справі. Є серед них і практикуючі журналісти.
Серйозний прибуток, застосування останніх публікацій, здатність проводити аналіз зроблять ваш проект гідним уваги і можуть допомогти отримати за нього підвищений бал на захисті.
Як замовити дипломну з журналістики?
Виконати дипломну з журналістики самостійно складно, тому простіше зверн
Приклад виконаних тем з журналістики
- Співвідношення вербальних, невербальних і інтонаційних засобів комунікацій (на прикладі новинних ТВ передач);
- Телепрограма Леоніда Парфьонова” Намедни ” як зразок просвітницької журналістики;
- Висвітлення надзвичайних ситуацій у новинній фотографії;
- Еволюція журналістського розслідування на державних українських телеканалах;
- Технологія WEB 2.0 в сучасній журналістиці;
- Висвітлення благодійної діяльності пермськими журналістами великих організацій;
- Творча лабораторія журналіста;
- Розвиток медіа бренду в Україні;
- Сучасні тенденції в українській журналістиці;
- Сучасні технології висвітлення військових конфліктів;
- Гонзо-Журналістика та її вплив на сучасне ЗМІ;
- Просвітництво і перебудова;
- Соціальні проекти українських ЗМІ;
- Шляхи, способи і методи взаємодії онлайн-медіа з аудиторією;
- Корпорація ВВС як класичний суспільний мовник;
- Роль ЗМІ в успіху передвиборної кампанії Трампа?;
- Висвітлення проблем дітей-сиріт у ЗМІ;
- Прес-служба організації та ЗМІ: технологія взаємодії та перспективи розвитку;
- Назва дитячої телевізійної передачі: проблема вибору і функціонально-прагматичний аспект;
- Інтеграція Інтернет-ЗМІ та соціальних мереж;
- Реклама косметичної продукції в засобах масової інформації;
- Особливості спортивного коментаря на Українському радіо і телебаченні;
- Образи телеведучих в популярних американських ток-шоу на прикладі Опри Вінфрі і Ларрі Кінга;
- 5 кутів як тип сучасного молодіжного видання;
- Вплив ЗМІ на сучасну економічну ситуацію;
- Образ ведучих як драматургічна складова в телевізійній програмі “Top Gear”;
- Журнал селянка в сегменті щомісячних жіночих журналів;
- Корпоративні ЗМІ (бакалаврський диплом);
- Формування іміджу приватного регіонального телеканалу;
- Телебачення США: Історія та сучасність;
- Соціальна реклама в українських ЗМІ. Методи вплив на індивіда;
- Порівняльна характеристика друкованих та Інтернет ЗМІ;
- Етичні проблеми в пресі: конфлікт молодості і старості;
- Рекреаційна функція ЗМІ в післявоєнній Америці 50-70х років;
- Аудиторія ЗМІ України: стан, тенденції, перспективи;
- Жанри та формати розслідувальної журналістики в онлайн-ЗМІ;
- Становлення і розвиток гонзо-журналістики;
- Актуальні тенденції розвитку нових медіа;
- Розслідувальна Журналістика Великобританії: принципи та організація діяльності;
- Інтернет-ЗМІ: правові проблеми та сучасна практика;
- Операторська робота як журналістика;
- Порівняльна характеристика та аналіз Інтернет та друкованих ЗМІ;