Онлайн заявка на прорахунок кейса
Ведення бізнесу – справа непроста. Однак не менш важливо просувати бізнес і транслювати позитивний досвід. Прикладом такого просування служить кейс-метод.
Про кейс-методи
Для чого це? По-перше, це зробить Вашу справу популярним, по-друге, створить довірчі відносини з клієнтами і партнерами, по-третє, це спосіб боротьби з конкурентами, по-четверте, таким чином, Ви отримаєте шанс збільшити продажі, і, по-п’яте, Ви зможете поширити корисну інформацію.
Рішення проблеми
Компанії зазвичай складають кейси в текстовому вигляді, що практично, адже такий формат кейса можна розмістити як на сайті, так і використовувати, наприклад, для розсилки.
Більшість експертів упевнені: одним з ефективних методів просування бізнесу є кейс-методика.
Кейс-метод – техніка, яка за допомогою опису соціальних, економічних і бізнес-ситуацій допомагає навчати фахівців, а також показує клієнтам діяльність організації.
Покрокове опис рішення
Процес роботи з кейсами простий і логічний. Наші фахівці знають процес створення кейса!
Розпочнеться робота зі створення структури кейса: розробимо ретельно програму, визначимо клієнта, проблеми, процес роботи і результат, які необхідно описати.
Розкажіть, хто до Вас звернувся, з яким завданням, а ми опишемо Вашу історію і ретельно зануримо читача в курс справи. Чим цікавіше буде кейс – тим більше клієнтів відгукнуться на Вашу розповідь і звернуться до Вас надалі.
Опишемо процес взаємодії з клієнтом. Наскільки докладно це робити – буде виключно Вашим вибором, але опис самого процесу буде значущою частиною кейса.
Далі наші професіонали дохідливо опишуть результат роботи з клієнтом і зроблять це так, щоб кожен читач був упевнений, що варто звернутися саме у Вашу компанію.
Читачеві важливо розуміти, якого результату Ви можете привести його завдання. Читач отримає конкретні вимірні результати, а ще краще – за допомогою ілюстрацій наочно побачить результати.
Придумаємо назву для кейсу. Воно буде недовгим, лаконічним і в той же час описувати суть кейса, про що буде йти мова.
Оформимо кейс
Компанії розміщують кейси у себе на сайті, на особистих сторінках, а також в розсилках реклами. Однак якщо Ви хочете виділятися серед конкурентів, є варіант створити шаблон країни для кейса або ж кожен раз створювати нове оформлення під кожен кейс, а наші профі в цьому допоможуть.
Зробимо зручну навігацію по кейсам
Якщо на сайті вже опубліковано багато історій, то продумайте спосіб пошуку потрібного кейса. Для цього знову зверніться до пункту з назвами кейсів і продумайте, яку можна зробити короткий опис, щоб зацікавити клієнта і дати розуміння про те, що буде розкрито в історії.
Думка експерта
«У роботі я часто використовую кейс-методику. При чому, як для залучення клієнтів, так і для оцінки і відбору персоналу в свою організацію. Це дає наочний приклад роботи як всієї компанії, так і окремих співробітників! Думаю, що використання кейс-методики повинно застосовуватися у всіх компаніях. Це зближує клієнтів і працівників і підвищує клієнтську базу!», — розповів Андрій Васильєв, власник автосервісу.
Про структуру кейса
Не дивлячись на напрямок діяльності, структура кейса буде наступною:
- Опис клієнта: з ким Ви працювали раніше, яка цільова аудиторія.
- Опис проблеми: з яким питанням прийшов клієнт, що необхідно було зробити і який очікуваний результат.
- Рішення проблеми: хто брав участь у вирішенні завдань клієнта, яким було рішення, які труднощі виникали на шляху вирішення.
- Результат: до чого за підсумком прийшли, що вийшло і що не вийшло, як клієнт відгукнувся про роботи, які ви отримали відгуки.
Висновки
Кейс – це виграшний спосіб оформити портфоліо організації. Головна перевага кейс-методу — прямий зв’язок з клієнтом і наочний приклад діяльності організації. А з грамотно складеним кейсом збільшаться шанси для розширення клієнтської бази та залучення нових клієнтів до компанії. Якщо прикладів роботи мало, то використовуйте всі. Якщо ж прикладів вже понад десяти, то вибирайте яскраві випадки, які зможуть привернути увагу клієнтів.